Permohonan meningkat sebanyak

Kajian kes ini menarik minat sesiapa sahaja yang ingin mengiklankan perkhidmatan mereka dan mendapatkan petunjuk yang relevan melalui enjin carian dan pengiklanan media sosial. Adalah penting untuk memikirkan cara menggunakan pengiklanan untuk menarik orang yang memerlukan perkhidmatan pelanggan kami, mampu membayar perkhidmatan ini dan bermotivasi tinggi.

Secara ringkas tentang ciri-ciri perniagaan pelanggan Permohonan meningkat sebanyak

Kami telah didatangi oleh Senarai E-mel B2B pelanggan yang telah terlibat dalam fotografi dan videografi untuk majlis perkahwinan dan acara-acara khidmat lain di Los Angeles selama lima tahun.Laman web ini telah dilancarkan 4 tahun lalu.Jika anda melihat portfolio di tapak, anda akan melihat tangkapan acara yang hangat dan berkualiti tinggi, diproses dengan cara yang klasik. Selain itu, foto dan video sedemikian akan kelihatan relevan walaupun dalam 5-10 tahun, ia sudah ketinggalan zaman.

Perkhidmatan tambahan ,perancangan perkahwinan.Sasaran penonton: terutamanya wanita yang merancang untuk berkahwin dan mencari jurugambar perkahwinan.Tanda harga untuk perkhidmatan pelanggan adalah lebih tinggi sedikit daripada purata pasaran.Niche : sangat kompetitif.Sebelum beralih ke Inweb, pejabat pengiklanan tidak menggunakan semua alat untuk menarik penonton.Kami menelefon, bertanya kepada pelanggan secara terperinci tentang perniagaannya dan merumuskan tiga tugas utama untuk pasukan kami. Tugas utama adalah untuk meningkatkan bilangan aplikasi dari tapak.Menurunkan kos menarik pelanggan kepada $900. Harga sebelum menghubungi Inweb ialah.Meningkatkan perkaitan petunjuk.

Strategi promosi

Senarai E-mel B2B

Selepas audit pejabat pengiklanan, pakar pengiklanan kontekstual membangunkan strategi promosi, dan seterusnya meluaskan beberapa saluran pengiklanan dengan ketara.Kami menilai niche pelanggan, kesimpulannya adalah seperti berikut: terdapat banyak persaingan dan harga per klik yang agak tinggi. Untuk meningkatkan pengiktirafan jenama dan mencari trafik murah ke tapak, kami memutuskan untuk menggunakan saluran berikut.Kami menyediakan penjejakan matlamat yang betul menggunakan Google Analitis . Pertama, teras semantik telah diusahakan. Menambah kata kunci frekuensi rendah untuk lebih banyak entri pertanyaan.

Kempen dibahagikan kepada tiga jenis E-postmarketing: 6 kaaien om net spam te wêzen perkhidmatan, secara berasingan untuk Perancangan Foto, Video dan Perkahwinan. Ini memungkinkan untuk mengurus dengan lebih berkesan.Untuk mengoptimumkan iklan carian, kami telah menambah:UTP untuk setiap perkhidmatan;maklumat tentang kos perkhidmatan untuk memotong khalayak yang tidak berkaitan;lokasi untuk setiap perkhidmatan. Contoh tajuk untuk Los Angeles dan San Francisco: “Berpangkalan di Los Angeles”, “Berpangkalan di San Francisco”.Apabila kempen mempunyai masa yang mencukupi untuk mengumpul statistik, kami menukarnya kepada strategi pintar “Penukaran maksimum” dan “Kos setiap penukaran sasaran”. Ini adalah langkah yang logik kerana strategi pintar mengambil kira banyak faktor untuk meningkatkan kecekapan.

Bekerja di KMM (rangkaian media kontekstual

Iklan sedemikian diletakkan bfb directory di tapak, dalam video, program, di halaman berita dan sumber Google sendiri (Gmail, YouTube). Kami mencari tapak berdasarkan kata kunci seperti “Perkahwinan”. Tetapi pada akhirnya, mereka memutuskan untuk memaparkan pengiklanan di semua platform. Kerana dari semasa ke semasa, Google memaparkan iklan dengan tepat di mana ia lebih berkesan.Kami melancarkan kempen media kontekstual untuk khalayak pemasaran semula. Matlamatnya adalah untuk mengembalikan pengguna yang melawat tapak 30, 60, 90 hari yang lalu.

  1. Mula-mula, kami menyediakan Facebook Pixel untuk menjejak penukaran.
  2. Melancarkan kempen jangkauan untuk meningkatkan kesedaran jenama.
  3. Menguji pelbagai kreatif foto dan video. Untuk ujian, mereka mengambil 3 pilihan kreatif yang berbeza. Ujian berlangsung dari 7 hingga 14 hari. Iklan dengan kreatif yang kurang berkesan telah dihentikan dan digantikan dengan yang baharu. Kreatif telah diberikan kepada pelanggan atas permintaan.

Mereka membuat letusan yang menjana ais. Kami telah memikirkan tiga peringkat kejayaan sedemikian:

Mencari khalayak dingin menggunakan kempen Trafik. Apabila kempen dilancarkan, Facebook mempelajari dan memaparkan iklan kepada khalayak yang berkemungkinan besar akan menukar ke tapak tersebut. Kami mengecualikan khalayak yang berada di tapak, memaparkan iklan hanya kepada pengguna baharu. Melancarkan kempen dengan matlamat penukaran baharu. Selepas pelancaran, Facebook memahami selepas beberapa ketika khalayak mana yang lebih cenderung untuk menukar di tapak. Dan memaparkan iklan kepada khalayak ini.Melancarkan kempen untuk khalayak pemasaran semula (pengguna yang telah melawat tapak). Matlamatnya adalah untuk membawa pengguna kembali untuk menukar. Khalayak yang telah pun menukar di tapak telah dikecualikan.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *